Főleg..

Autóbuzik

    Nincs megjeleníthető elem.

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Squeky's blog

Autókról, Motorokról, sok egyébről és részben rólam is...

Cars&Motors

Friss topikok

  • Kifordított kacagány: szeretnék legalább fele ennyire lúzer lenni. bár nem látom be mi a lúzerség abban, ha valakinek x ... (2009.03.05. 18:15) Hát igen...
  • jocking: A gumiégetős választ is én írtam... XD XD XD (2008.07.23. 21:18) Ezt most így komolyan?

Néhány teccetős videó

2008.06.22. 22:06 | Squeky | Szólj hozzá!

Címkék: youtube videó peugeot autó totalcar delta integrale rally renault b csoport clio v6 lanica

Délután rámtört az unalom, így hát nekiálltam videókat böngészni a youtubon:

Először néhány B-csoportos rally videóval kezdtem, de ezekről nem mondok semmit, sheerti már úgyis megtette. Egy videt azért bedobok:

Szerintem überbrutál:D

Ezután néhány kedvenc autóm videóját nézegettem és kezembe böngészőmbe akadt egy régi Totalcaros videó - amin Winklernek még éppcsak szőkült a haja - , azaz a Lancia Delta Hf tesztje:

;

Másik kedvencem a Renult Clio V6...3000 Cm3 V6 230Le  Középmotor, Hátsókerékhajtás...Mi kell még? [Persze költői kérdésként:)]

A videón a TopGear-es Fiúk tesztelik:

;

 

Egyenlőre ennyi, de remélhetőleg lesznek még ilyen bejegyzések...

A bejegyzés trackback címe:

https://squeky.blog.hu/api/trackback/id/tr17534237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása