Főleg..

Autóbuzik

    Nincs megjeleníthető elem.

Tag feed

    Nincs megjeleníthető elem.

Squeky's blog

Autókról, Motorokról, sok egyébről és részben rólam is...

Cars&Motors

Friss topikok

  • Kifordított kacagány: szeretnék legalább fele ennyire lúzer lenni. bár nem látom be mi a lúzerség abban, ha valakinek x ... (2009.03.05. 18:15) Hát igen...
  • jocking: A gumiégetős választ is én írtam... XD XD XD (2008.07.23. 21:18) Ezt most így komolyan?

Ezt most így komolyan?

2008.07.20. 16:22 | Squeky | 3 komment

Címkék: blog autó hülye totalcar gyakori

Találtam egy oldalt: www.gyakorikerdesek.hu Ez az oldal arról szól, hogy itt mindent kérdezhetsz. Namost megnéztem a közlekedés kategóriát...hát vannak érdekes kérdések (a válaszokról nem is beszélve)

Néhány példa, a válaszommal kiegészítve:

Kérdés: Mit csinalhat a sofor, ha a potkerek is kidurran? 

Válaszom: Csúnyán káromkodik...

 

Kérdés: Ha az autó benzinkijelzője nem jelzi, hogy kifogyóban a benzin, és mégis kifogy, akkor az milyen hibára utal?

Válaszom: Szar a "benzinkijelződ"

 

Kérdés: Lehet e marutiba klímát szerelni? És a 800ccm megnövelni 1000esre?

Várom a válaszokat

 

Kérdés: Mitől Rángat az autóm? 13 éves twingo-ról van szó, amikor a gázpedált nyomom, akkor fordul elő, kis idő után elmúlik.

Más válasza: ennek elég sok oka lehet, pl.:
- túl sok, vagy túl kevés üzemanyag
- kihagy vmelyik henger
- elhasználódtak a gyertyák és szegény a szikra
- bizonytalanul működik a gyujtótrafó
és még néhány ezer másik ok...

Válaszom: Szerintem teljesen más, ha a twingód 4ajtós akkor 4hengeres és emiatt valószínűleg ki kell cserélni a féltengelyeket egésztengelyre...

 

Kérdés: Mit jelentenek azok a számok egy autó hátulján, mint pl. 1.5; 1.6; 1.8; 2.0; 2.1?

Válaszom: Ez az autó verziószámát jelöli

 

Kérdés: Autóemblémákat kinek tudnék eladni? És mennyit fizetnek érte?

Válaszom: Szerintem el lesz törve a kezed ha találkozunk.

 

Kérdés: Hogyan tudnám a tanksapkát leszedni?

Válaszom: Neked is el lesz törve a kezed.

 

Egyenlőre ennyi, de a sorozatnak remélhetőleg lesz még folyatása

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://squeky.blog.hu/api/trackback/id/tr31576746

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jocking 2008.07.23. 13:45:05

Kérdés: Mennyibe kerül egy bmw átfestése?

Válaszom: Ha hozol 5 liter kalapácslakkot, én 10ezerét megcsinálom teddyhengerrel.

:P XD :D

Squeky 2008.07.23. 20:00:59

Krédés: Hogyan kell gumit égetni, kézifékkel vagy hogy van ez?

Más válasza: Fogod a gumit, leöntöd benzinnel, meggyújtod, és már ég is.

whehhehhe

jocking 2008.07.23. 21:18:44

A gumiégetős választ is én írtam... XD XD XD
süti beállítások módosítása